tisdag 30 juni 2009

Supersöndag

Den jobbigaste tiden på året börjar närma sig sitt slut, sommaruppehållet. Det är den tiden när det är varmt ute, planerna är gröna men man fattar inte riktigt varför DIF inte spelar några matcher.
Nu på söndag drar serien igång igen och vi får ganska fint besök till Stadion, Helsingborg kommer upp och ska försöka ta poäng.
Busiga Björnar tar rygg på övriga i Djurgårdsfamiljen och ordnar knytbira i Humlegården, vi träffas vid halv fyra med nåt att dricka och med fördel några tapas köpta på din lokala Coop eller ICA handlare. Om det mot alla odds skulle vara taskigt väder så omgrupperar vi snabbt till någon lämplig pub/bar/restaurang i närområdet.
Väl mött!!

5 kommentarer:

  1. Who brings the baby squids in their own ink?

    SvaraRadera
  2. Jag uppskattar ditt fina initiativ Kim. Du är en sann organisatör av största rang. Jag kommer dock inte kunna deltaga personligen mot helsingborg. Befinner mig utanför landets gränser på hemlig ort från och med lördag den 4:e. Jag skickar dock en bb-representant från mig själsligen att deltaga i mitt ställe. Mycket nöje!

    HATA HELSINGBORG!!!

    SvaraRadera
  3. Alltså, jag är inte så sugen om det bara blir jag och du. No offence.

    SvaraRadera
  4. Vart är Arkan? Jag har ju en biljett över.

    SvaraRadera
  5. Gnagarnas lögner verkar bara stärka våra spelare, 2-0 efter första halvlek, GO GO GO!
    /Alex

    SvaraRadera