måndag 15 juni 2009

Anrika BB!

Det är med stor stolthet jag skriver denna mening. Jag har idag nämligen fått den stora äran att berika denna blogg med tankar och betraktelser utifrån mitt eget perspektiv. Trots att jag nu fått fritt spelrum, vill jag poängtera att jag i bästa mån ska förvalta förtroendet och verka för den goda anda som kännetecknar anrika BB och våra värderingar.

Jag har oräkneliga gånger stått som aktiv åskådare och hejat fram våra hjältar i blåblåa ränder. Jag har följt vårt lag runtom i sverige och jag har följt vårt lag ute i europa. Då har DIF alltid varit i fokus.

Nu står jag för första gången själv på innerplan, i händelsernas centrum. Den här gången är det jag som spelar spelet. Jag som sätter villkoren. Jag som bestämmer reglerna. Men jag lovar att ta kampen mot allt som vi inte står för och allt som vi bespottar och avskyr. Därför känns det extra högtidligt när jag nu avslutar mitt allra första, officiella inlägg med:



HATA GNAGET!

2 kommentarer: