söndag 12 juli 2009

PL§13 TOURS presenterar GEFLE BORTA 3:e AUG


Vad? Djurgården kämpar för sin överlevnad och behöver oss på plats på gemytliga Strömvallen.
När? Tredje Augusti klockan 19:00
Hur? Vi åker bil, oklart vilken, men tydligen ska Alex köra (därav bilden). Vi siktar på att dra från Järva Krog vid 16:30.
Alkoholnivå? Det är en måndag. Den kommer vara låg men i baksätet ändå måttlig.
Risk för bråk? Ja, jag irriterar mig fett på Alex körning.
Matstopp? Det låter kul! Jag vill ha Seitanstek!
Betalning? Soppapengar till bilinnehavaren.
Musik? Alla får ta med sig skivor, sen väljer jag mina egna.
Uppskrivning? Behövs inte. Alla SKA med.
Tema? Tre jävla poäng annars bränner vi bocken!

2 kommentarer:

  1. Jag antar att det satt en gnagare och picknickade framför trädet? Annars fattar jag ingenting. Vem körde?

    SvaraRadera
  2. Jag vet faktiskt inte. Jag skulle gå och köpa ett sexpack Heineken (Kommuniststjärneölen, ni vet?) och såg denna bil på vägen. Men skitsamma, saken är att vi ska åka till Gävle. Fokus, för i helvete!

    SvaraRadera