tisdag 5 januari 2010

TV - tips : Elvis Presley - The ´68 comeback

På fredag klockan 21.oo visar TV4 Guld något som har deklarerats som den näst största tv-händelsen genom alla tider. Nummer ett är som vi alla vet The Beatles på The Ed Sullivan show 9 februari 1964. Men enough om Beatles nu.

På fredag är det dags som alla har förstått redan för TV4 Guld att visa Elvis Presley - The ´68 comeback. Så slå Er ner i tv soffan för att få se Elvis göra sitt livs framträdande.
Slå handen på benet till hans medley med Nothingville/Big Boss Man/Guitar Man/Little Egypt/Trouble/Guitar Man. Gråt några tårar till If I Can Dream.
Men vad Ni än gör så missa inte det här.

3 kommentarer:

  1. På fredagarkvällar brukar jag, som ni vet, vanligtvis inte ligga i tv-soffan utan hitta på aktiviteter av betydligt dekadentare karaktär. Men eftersom jag (HÖR OCH HÄPNA)har vit månad så är jag i detta fall beredd att göra ett undantag.

    The king is dead - Long live the King

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vad jag ska skriva. Ditt skämt börjar gå lite väl långt.

    SvaraRadera