lördag 12 december 2009

Gothenburg away 2010

Kära vänner och bekanta, det har kommit till min kännedom att det finns ett sug att se Frölunda - Djurgården den 13:e Mars på Scandinavium. Detta låter bra. Jag vill då även ta tillfället i akt att meddela att det är Häcken - Djurgården i den allsvenska premiären den 14:e på Hisingen. Jag behöver rätt snabbt veta vilka som är intresserade av denna weekendresa. Lördag - Söndag är det som gäller.
Inga riktiga planer finns men detta är ungefärliga priser och tider.

Lördag

Tåg från centralen vid lunchtid 150kr/pps
Halv sju match mot Frölunda 180kr/pps
Festa i Göteborg
Hotell Gothia Towers 400kr/pps

Söndag

Häcken - Djurgården på Hisingen 200kr/pps
Middag
Tåg från centralen vid kvällstid 150kr/pps

Totalt runt tusenlappen för denna grymma helg.
Hur många är intresserade och kan slänga upp tusenlappen denna månad?
Jag behöver svar senast ikväll lördag per sms eller som kommentar här.

UPPDATERING 2009-12-13

Jag har nu bokat resan Stockholm Central - Göteborg Central med avgång 10:51 och ankomst 14:22 för följande personer: Janne, Kim, Snubben som kommer ha pokermarker med sig (vi fick bord!) och Nixon (snubben som tydligen inte vill föja med men inte har något val).

15 kommentarer:

  1. jag har ett STORT problem..Får inga pengar förrän den 23:e. Nån som vill köpa en dvd-spelare, fiskeprylar, en helt oanvänd printer med inbyggd scanner? ...eller måste jag kila ner till malmskillnadsgatan och sälja stjärt?

    SvaraRadera
  2. Hotell kan vi vänta med att boka, likaså matchbiljetterna. Men tågbiljetter måste betalas i helgen.

    SvaraRadera
  3. Såå...
    Får vi se Jens på en bortamatch i fotboll?
    Och Alex, får han åka ensam eller behöver han sin ledsagare?

    SvaraRadera
  4. Jens är i Egypten, antar att han blivit kidnappad redan, men ska försöka få kontakt med honom.

    SvaraRadera
  5. hur mkt är det alltså man måste betala den här månaden, 300?

    SvaraRadera
  6. Jag får åka om nån vuxen följer med. Kim?

    SvaraRadera
  7. Oj. Är nog första gången någon kallar mig vuxen.
    Jag gillart!

    SvaraRadera
  8. 1000kr ska betalas denna månad, varav 300kr nu.

    SvaraRadera
  9. Ska jag tolka detta som att det blir Kim och jag som åker?

    SvaraRadera
  10. Boka 4 tågbiljetter nu, dom som inte kan bestämma sig får boka själva senare.
    Messa om du vill ha pengar.

    SvaraRadera
  11. Jag fick bokningsbekräftelsen från SJ. Intercity tåg. Det låter mumma!
    Busiga Björnar = InterCityFirm!!
    Tror jag och Alex måste bära våra ICF pins på resan.

    SvaraRadera
  12. Awesome!!! Detta kommer bli grymt!

    SvaraRadera
  13. Okej, nu är hemresan också bokad. Blir X2000 17.42 från GBG.

    Liite dyrare, 345,- per skalle för den.
    Men 500,- pp för tåg tur och retur GBG får väl anses ganska schysst...

    SvaraRadera
  14. Jag ska hoppa på göteborgs huvud! På ett ben!

    SvaraRadera