måndag 27 september 2010

Det nyckfulla informationssamhället.

Det här räknas kanske egentligen inte som regelrätt blogginlägg men jag befinner mig i en lätt krissituation. Jag har de senaste 48 timmarna mist tillgången till min hotmail, mitt 114-forumkonto är av någon oförklarig anledning nerstängt likaså mitt telefonabonnemang. Jag känner mig aningen utsatt. Varför häder sånt här alltid mig. Det ska nog lösa sig nog på något sätt men tills vidare når ni mig på mitt nya mailkonto. Sammasomförut@mengmailistället.com (En liten rebus men antar att ni fattar.)
Jag vet inte vem jag ska skylla på eller vaför det har blivit såhär men ska man skylla på nån så skyller jag på gnaget.

KROSSA AIK!

4 kommentarer:

  1. Men dom kan ju inte stänga ner dit abonnemang bara för att du inte betalar räkningarna?! Jävla moderater!

    SvaraRadera
  2. Jag betalar visst mina räkningar. Och det är tydligen inte bara jag som har problem med hotmail.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7857395.ab

    Den stora frågan däremot är varför jag inte kommer in på forumet.

    SvaraRadera
  3. Jag e tillbaka med mitt abonnemang och mitt forumkonto. Nu är det bara mitt hotmailkonto kvar.
    Kim, ring mig i morgon så löser jag våra buisness om du fortfarande var intresserad.

    SvaraRadera