måndag 12 december 2011

12/12 2011 - Somebody Got Murdered.



Slussen, gula gången, 1989.

7 kommentarer:

  1. Låt han dö, låt han dö, låt han dööö...

    SvaraRadera
  2. Låt han dö, låt han dö, låt han dööö...

    SvaraRadera
  3. Vaddå Äntligen!? Jag vill ju fortsätta kissa i gula gången. Jag vill forsätta spela jackvegas i Bertlids restaurang och fortsätta handla alla mina kläder på Melva mode i slussengallerian. Jag vill fortsätta bläddra i skivbackarna i Tarantinos favvobutik, Film & Musik Slussen. Jag vill fortsätta gå på 80-tals party på kolingen någon gång då och då. Jag vill fortsätta köpa gammalt bröd av brödförsäljaren vid tidtavlan utanför tunnelbanespärrarna.
    Vill ni verkligen så känslokallt förvägra mig allt detta? Jag känner mig sviken och kränkt. Vad hände med idealen?

    SvaraRadera
  4. JAG känner mig förbannad, kränkt, upprörd, besviken och arg.
    Det ryktas om av Busiga Björnars traditionella julöl den 23 / 12 är ersatt av nån jävla "glöggkväll" den 16 nånstans i Aspudden?!?!?
    Alla kan avgå och dra åt helvete...

    SvaraRadera
  5. Jag är nöjd med allt.

    Peace and love!

    SvaraRadera
  6. Ok! Om anonym råkar va leila K så är allt förlåtet men om inte, så kommer vi fortsätta göra kullerbyttor till D-Flex.

    SvaraRadera